Schimb de bunuri

Bunurile neutilizate cu o valoare de peste 350LEI pot fi schimbate gratuit prin Packeta la orice punct pick-up Packeta: https://www.packeta.ro/puncte-pick-up. Contactați-ne în prealabil la info@spineo.ro și vom aranja detaliile schimbului cu dumneavoastră.  

În cazul în care nu vă convine schimbul prin Packeta, puteți trimite bunurile ambalate pentru schimb la adresa depozitului nostru. De asemenea, vă rugăm să ne contactați în prealabil în acest caz pentru a vă trimite o etichetă de identificare și instrucțiuni pentru a vă putea identifica coletul la depozit. 

Retur bunuri

Bunurile pot fi returnate în termen de 14 zile de la primirea coletului. Bunurile pot fi returnate gratuit prin intermediul asistentului de reclamații al Packeta.  Bunurile trebuie să fie din nou ambalate în cutia originală, iar cutia în folie sau hârtie (sau într-o altă cutie). Mărfurile ambalate în acest mod pot fi depuse la orice punct pick-up Packeta selectat: https://www.packeta.ro/puncte-pick-up . Nu este nevoie să scrieți nimic pe ambalaj. Trebuie doar să dictați codul nostru unic de magazin, care este:92599256.

Dacă doriți să returnați bunurile pe cont propriu, vă rugăm să ne contactați la

info@spineo.ro. Vă vom furniza o etichetă unică de returnare cu care să trimiteți bunurile la adresa depozitului nostru:

Packeta Romania s.r.l. - Spineo.ro

Cod de retur: 92599256

Strada Virginia Nr. 4,

077096, Dragomire?ti-Deal, Ilfov, CTPark A1 Km13

Pe factură, vă rugăm să scrieți numărul de cont bancar în care trebuie să rambursăm banii

Reclamații

Reclamațiile pot fi făcute gratuit prin intermediul asistentului de reclamații al companiei de transport Packeta. Mărfurile ambalate pot fi depuse la orice punct pick-up Packeta selectat: https://www.packeta.ro/puncte-pick-up. Nu este nevoie să scrieți nimic pe ambalaj. Trebuie doar să dictați operatorului codul nostru unic de magazin, care este: 92599256.

Pachetul trebuie să includă și formularul de reclamații completat.