Du-ți riding-ul la nivelul următor! Alătură-te echipei Spineo și obține sponsorizare. Fă clic aici.

Termenii și condițiile generale reglementează drepturile și obligațiile societății Korcule.com s.r.o. cu sediul în Lužná 19, 85104 Bratislava, CUI: 46 588 272, Nr. înreg TVA: SK2023475872, înscrisă la Registrul Comerțului de le lângă Tribunalul regional Bratislava I. secțiunea: Sro, dosarul numărul: 80202/B (în continuare Korcule.com) și a clienților Korcule.com, care apar în baza unui contract încheiat între societatea Korcule.com în calitatea de vânzător și client în calitate de cumpărător în magazinul online www.spineo.ro .

 

Comandă și încheiere contract

 

Propunerea pentru încheierea contractului (comanda) cumpărătorul este obligat să trimită vânzătorului formularul electronic de comandú, care se află pe site. Plasarea articolului concret în formular se realizează de către cumpărător printr-un clic pe butonul „adăugați în coș“. Prin clic pe butonul „plata și transport“ cumpărătorul confirmă felul și cantitatea produselor, care fac obiectul comenzii. După completarea datelor necesare la autentificare (utilizator înregistrat), resp. completarea datelor necesare pentru efectuarea comenzii (utilizator neînregistrat) prin clic pe butonul „confirmă și comandă“ (cu informația că este necesară efectuarea plății pentru comandă) trimite comanda vânzătorului. Ulterior, cumpărătorul va primi un e-mail de confirmare/acceptare a comenzii fără întârziere nejustificată. E-mail-ul respectiv conține numărul comenzii, informații despre denumirea și felul produselor, termenul estimativ de livrare, prețul produselor, prețul transportului, locul livrării produselor, modalitatea de plată și suma totală. Prin trimiterea e-mail-ului de confirmare se încheie contractul de cumpărare.

 

Termen de livrare

 

La fiecare produs, eventual la fiecare variantă de mărime sau culoare ale produsului specificăm termenul de livrare concret. Majoritatea produselor livrate de noi sunt marcate ca și  „în stoc“.  Produsele astfel marcate expediem în aceeași zi în care s-a efectuat comanda, dacă aceasta a fost efectuată aprox. pâna la ora 14:00. Dacă comanda s-a efectuat după această oră, ea va fi expediată a doua zi lucrătoare. Desigur dacă ne permite timpul și împrejurările de capacitate vom expedia comanda în aceeași zi chiar dacă o recepționăm după ora 14:00 și produsele sunt în stoc. În cazul produselor sau a unor variante pe care nu le ținem la noi pe stoc, specificăm numărul de zile în care respectivele produse pot fi disponibile. În termenul specificat putem să expediem produsele sau să le pregătim pentru ridicarea personală de către client.

În cazul în care termenul de livrare se prelungește neașteptat, sau se pare că nu vom putea respecta termenul, vom contacta clientul prin e-mail sau telefonic. În ofertă avem de asemenea produse a căror disponibilitate nu este sigură sau termenul de livrare este mai mare (de regulă două săptămâni). Acest tip de produse au marcajul  „la comandă“. După comandarea produselor marcate astfel vom informa clientul fără întârziere despre termenul de livrare a produselor. Dacă clientul este interesat de astfel de produse ne poate contacta pentru informații privind termenul de livrare.

 

Locul și modalitatea de livrare a produselor

 

Obligația societății Korcule.com s.r.o. este îndeplinită în momentul predării produselor la client, persoanei împuternicite de client sau predarea la transportator. Clientul poate alege modalitatea de transport, care îi convine cel mai mult. 

Livrarea prin firma de curierat DPD și Poșta Română este taxată cu aceeași sumă de 20 lei. În cazul cumpărăturilor peste 350 lei, clientul nu plătește taxa de transport.

În cazul livrării prin firmă de curierat clientul poate aștepta livrarea produselor în ziua lucrătoare de la expedierea comenzii. În cazul livrării produselor prin Poșta română puteți să așteptați livrarea produselor în intervalul  de 1-3 zile, de la expedierea coletului. Despre expedierea coletului vom informa clientul prin e-mail. Stadiul comenzii puteți urmări în Contul dvs. pe site-ul www.spineo.ro. În cazul în care nu au fost livrate produsele așa cum a fost anunțat sau aveți o remarcă cu privire la livrarea bunurilor, ne puteți contacta prin e-mail la adresa info@spineo.ro sau la numărul de telefon menționat în rubrica „Contacte”

Clientul este obligat să preia produsele personal la ora și locul convenit sau să ia măsuri pentru preluarea produselor. Împreună cu produsele, clientul va primi, de asemenea, un document contabil, care servește ca și certificat de garanție. Obligația de a livra produsele este, de asemenea, îndeplinită dacă clientul nu preia sau refuză să preia produsele. Dacă un client nu preia produsele sau refuză să preia produsele, avem dreptul să ne retragem din contract și să cerem clientului să ramburseze costurile aferente returnării produselor.

 

Korcule.com s.r.o. nu răspunde pentru livrarea întârziată cauzată de transportator sau pentru introducerea unei adrese greșite a destinatarului. Prin preluarea mărfurilor la locul livrării și achitarea prețului integral de cumpărare, clientul dobândește dreptul de proprietate asupra produselor.

 

Modalități de plată

-   Plata ramburs

-   Prin procesatori online de plăți – Sporopay, Tatrapay

 

Taxele de livrare

 

Taxele individuale sunt afișate în secțiunea transport.

 

Perioada de garanție

 

Pentru toate produsele vândute oferim o garanție stabilită de lege de 24 de luni. Pentru alimentația sportivă, data consumului este indicată pe ambalaj.

Garanția nu se aplică pentru uzura standard a produselor.

Compania este obligată să expedieze produsele fără defecte și să livreze cantitatea lor, conform comenzii plasate de cumpărător, în cazul în care această comandă a fost acceptată.

 

Prețul de achiziție   

 

Compania se obligă să păstreze prețul produselor care a fost valabil la data trimiterii comenzii de către client, în cazul în care s-a acceptat această comandă.

 

Anularea comenzii

 

Dacă doriți să anulați comanda dvs. încă neexpediată, vă rugăm să ne contactați cât mai repede posibil.

De asemenea ne rezervăm dreptul de a anula comanda în cazul în care produsele comandate nu pot fi livrate pe motivul că nu sunt disponibile la furnizor, oprirea producției, nu vom putea respecta termenul convenit de livrare sau prețul de achiziție.

 

Retragere din contract, returnarea produselor, reclamație

 

Conform reglementărilor articolului § 12 din legea pentru protecția consumatorului în cadrul contractelor la distanță (legea nr. 108/2000 M.O.) cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul astfel încheiat fără menționarea motivului  în 14 zile calendaristice de la data preluării produselor.

Clientul este obligat să returneze produsele care nu prezintă urme de utilizare, în ambalaj inițial nedeteriorat complet cu accesorii și împreună cu factura primită. Costurile cu returnarea produselor sunt suportate de client. Acesta  este obligat să trimită produsele nedeteriorate pe adresa societății ca o expediere recomandată. Recomandăm asigurarea expedierii, vânzătorul nu este responsabil pentru eventualele deteriorări sau pierderi ale produselor. 

Dreptul de retragere din contract este necesar să se exercite sub formă scrisă sau înregistrare pe alt suport durabil cum este adresa de e-mail. Fie ne trimiteți coletul în care puneți solicitarea scrisă (puteți utiliza și formularul pentru descărcare) sau ne veți informa prin e-mail despre solicitarea legată de schimb. Termenul de retragere din contract se consideră respectat, dacă notificarea despre retragerea din contract este trimisă cel târziu în ultima zi a termenului. Costul livrării produselor către noi este suportat de client.

 

Cum procedăm în cazul returnării produselor:

1) produsele trebuie să fie returnate complet (inclusiv accesorii, instrucțiuni de utilizare, etc.), în starea inițială

2) produsele nu au voie să fie deteriorate în nici un fel, deci nu pot avea semne de utilizare și uzură  

3) produsele trebuie să fie în ambalajul inițial, nedeteriorat

4) la produse trebuie să fie atașată o copie a documentului de cumpărare (factură)

5) de asemenea adăugați o scrisoare cu numărul contului bancar, unde se va returna suma plătită pentru produse. În cazul schimbului de produse în scrisoarea însoțitoare vă rugăm să specificați cu ce produs doriți să schimbăm produsele returnate. Dacă vă este mai ușor, puteți să comunicați cu noi prin e-mail. Trimiteți-ne numărul de cont sau solicitarea de returnare pe adresa info@spineo.ro.

6) în caz de interes puteți folosi formularul de retragere din contract.

 

Pentru descărcare:

Anexa nr.1 - Formularul de retragere din contract

Anexa nr.2 - Informare privind exercitarea dreptului cumpărătorului de retragere din contract

 

Vă rugăm să trimiteți produsele cu poșta sau firma de curierat pe adresa magazinului :

Packeta Romania SRL (Spineo.ro)

Cod de retur: 92599256

Strada Virginia Nr. 4,

077096, Dragomiresti Deal

 

Prețul de achiziție vom returna cât mai repede posibil, cel târziu în 14 zile în contul menționat în retragerea din contract.

 

Reclamație

 

În cazul unei reclamații este necesar să trimiteți produsele pe adresa magazinului afișată în secțiunea „Contacte”

Packeta Romania SRL (Spineo.ro)

Cod de retur: 92599256

Strada Virginia Nr. 4,

077096, Dragomiresti Deal

 

Produsele nu trebuie să fie în ambalajul sau cutia originală. La produsele reclamate trebuie să adăugați o copie după documentul de achiziție. De asemenea atașați datele dvs. de contact și descrierea defectului, care a apărut la aceste produse.

 

FORMULAR RECLAMAȚII

 

Protecția datelor personale

 

Cumpărătorul și vânzătorul au fost de acord că în cazul în care cumpărătorul este persoană fizică este obligat să spună vânzătorului numele și prenumele său, adresa domiciliului stabil inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail.

 

Cumpărătorul și vânzătorul au fost de acord că în cazul în care cumpărătorul este persoană juridică sau persoană fizică autorizată este obligat să spună vânzătorului denumirea comercială, adresa sediului inclusiv codul poștal, CUI, Nr. înregistrare de la Registrul comerțului și atributul fiscal, numărul de telefon și adresa de e-mail.

 

Cumpărătorul declară că este de acord conform legii nr. 428/2002 M.O. privind protecția datelor cu caracter personal cu modificările ulterioare, ca să prelucreze vânzătorul și să stocheze datele sale personale, mai ales cele menționate mai sus și/sau care sunt necesare pentru activitățile vânzătorului și să le prelucreze în toate sistemele sale infornaționale.

 

Cumpărătorul își exprimă acest acord pe termen nelimitat. Acest acord cu prelucrarea datelor personale poate fi revocat de cumpărător oricând printr-o formă scrisă. Acordul expiră în termen de 1 lună de la livrarea revocării acordului cumpărătorului către vânzător și datele vor fi șterse ulterior. Cumpărătorul poate oricând să verifice datele sale personale și să le modifice după autentificare pe site-ul spineo.ro  în secțiunea contul meu.

 

Operatorul site-ului www.spineo.ro se angajează că datele furnizate vor fi utilizate numai în scopul încheierii și executării contractului în baza termenilor și condițiilor comerciale specificate de vânzător. Datele prelucrate nu vor fi divulgate, dezvăluite sau furnizate unei țări terțe, fără acordul cumpărătorului.

 

Prevederi finale

 

Acești termeni și condiții constituie parte integrantă a contractului de cumpărare dintre Spineo.ro și client. Relațiile juridice care rezultă din contractul de cumpărare vor fi guvernate de prevederile contractului de cumpărare de exemplu comanda obligatorie și confirmarea comenzii, prevederile acestor termeni și condiții și reglementările legale aferente. Eventual condiții convenite individual. Spineo.ro își rezervă dreptul de a modifica și completa unilateral acești termeni și condiții. Orice fel de modificări devin valabile în momentul publicării lor pe site-ul www.spineo.ro.